Aku dan Statistik

Aku dan Cerita-Cerita Lama:

Kata Carian

21 Oktober 2011

Aku dan Rutin Hari Ini


Hari2 rutin yang sama.
Bangun pagi.
Kemas rumah lebih kurang.
Buang sampah.
Beri kucing dan ikan makan.
Pergi kerja (sif pagi).
Tengok pesakit yang berbagai ragam dan permintaan.
Tengahari ambik anak balik sekolah.
Hantar anak pergi sekolah semula.
Masuk kerja semula (sif petang).
Tengok pesakit yang berbagai ragam dan permintaan.
Ambik anak balik sekolah.
Balik rumah.
Beri ikan dan kucing makan.
Tolong wife memasak.
Masuk kerja semula (sif malam).
Tengok pesakit yang berbagai ragam dan permintaan.
Balik rumah.
Tengok tv.
Main game dalam handphone.
Tidur bila mata mengantuk.
Esok ulang semula.

Aku dah mula bosan dengan rutin kehidupan.
Nak kena lari daripada kebiasaan.
Nak charge bateri kamera aku.
Nak kemas beg baju aku.
Nak panaskan enjin kereta aku.
Nak pergi bercuti 2 hari.

Aku cari bilik hotel di sini.
Ipoh, Cameron Highlands, Melaka, Kuching...
Malah Bandung pun boleh.



Tiada ulasan:

Catat Ulasan