Aku dan Statistik

Aku dan Cerita-Cerita Lama:

Kata Carian

30 November 2011

Aku dan Johor Premium Outlets



JPO is modelled after Woodbury Common Premium Outlets, an hour's drive from New York City. JPO is about one hour's drive from Singapore and three from Kuala Lumpur.

Popular international brands like Coach, DKNY, Burberry, Polo Ralph Lauren, Salvatore Ferragamo, GAP, Timberland, Nike, Emporio Armani, Guess, Levi's and Tumi (to name a few) are expected to have a presence in JPO.

Homegrown brandnames like Bonia, Padini, Seed, Vincci and Royal Selangor, and Singapore's Charles & Keith are also expected to be featured. Shoppers will typically enjoy savings of 25% to 65% on branded items all year round.

Akhirnya.
Tak payah pergi jauh2.
10 minit aje daripada ofisku.
Khabarnya semua barang berjenama.
Cuma out-of-dated sahaja.

Aku dah dapat jemputan.
Kalau nak pergi datang pukul 10 esok pagi.
Ada tawaran jualan pembukaan.
Ada makan2 free.
Boleh cuci mata.
Tengok orang2 kaya.
Tengok suasana.
Tengok barang2 berjenama.
Beli tak beli lain cerita.



6 ulasan:

  1. bulan 12 ni saya sampai!!!! bestnyer nak soping!!!

    BalasPadam
  2. bini wak kok sudah bebel bebel pegi situ jugakkk... eeeeE wak dh datang nii nak komen komennnnn.....

    BalasPadam
  3. doc macam mana dpt invitation tu? ala sy x dpt pon... sy dh x sabar2 nk pg..

    BalasPadam
  4. giler best!!!
    sila pergi and update review
    pasni saya nak beli handbag, kirim kat dr zoul aje la ye. hehe
    kalau dari JB ke kulaijaya jauh tak? nak gi JB 10hb ni

    BalasPadam
  5. Tanpa Nama,

    Staf Genting Property yg jemput.
    Tak payah invitation ke apa.
    Esok dah start berniaga.
    Pergi ajelah.

    BalasPadam
  6. h4ni3,

    Kalau dah sampai JB memang wajib singgah.
    Kalau tidak kempunan.

    JB ke Kulai dlm 30km sahaja.

    BalasPadam