Aku dan Statistik

Aku dan Cerita-Cerita Lama:

Kata Carian

05 November 2011

Aku dan Maharaja Lawak Mega 2



Minggu kedua yang sangat menghampakan.
Kalau aku ada kuasa veto,
lebih separuh peserta aku vote keluar.
Sakit telinga. Sakit hati.
Sakit jantung tengok lawak2 yang tak jadi.
Aku suka dengar komen2 spontan Chef Wan.
Straight forward.
Ramai yang kaw2 kena dengan dia.
Kumpulan Gebu terutamanya.
Jalil Hamid yang otai pun kena smash dengan dia.
Kumpulan BP paling best minggu ini.
Lawak spontan.
Lawak simple.
Lawak yang tak dibuat2.
Betul.
Less is More...




1 ulasan:

  1. saya tak dpt tgk betul2 maharaja lawak mega minggu ni. astro buat hal. terputus2. kejap ada siaran, kejaap takde. sakit lagi betul.

    disebabkan tu saya tak tau lawak BP paling best. cuma sempat tgk boboi, itu pun byk dialog tak dpt dgr sebab astro sengal. marah betul!

    BalasPadam