Aku dan Statistik

Aku dan Cerita-Cerita Lama:

Kata Carian

09 November 2011

Aku dan Pesakit Hari Ini


Dua hari bercuti.
Pagi2 lagi dah macam2 hal.
Ada yang bengkak kaki kena tendang dengan lembu kurban.
Ada yang kena sterika panas.
Ada yang termasuk manik dalam telinga.
Yang cirit-birit pun ramai.
Yang kepenatan memandu daripada Pantai Timur pun ramai.




3 ulasan:

  1. keh keh~~alasan yang last tu ble dapat mc tak?

    BalasPadam
  2. bujal X,

    tengok rekod sebelum ini.
    tengok juga mood doktor masa itu.
    tengok juga cara dia minta.

    BalasPadam
  3. sakit hati kan, dah sedap2 bercuti kat kampung, alih2 dtg minta mc dgn alasan penat...tak boleh blah sungguh!

    BalasPadam