Aku dan Statistik

Aku dan Cerita-Cerita Lama:

Kata Carian

19 November 2011

Aku dan Pesakit Hari Ini


Ini cerita beberapa hari lepas.
Seorang lelaki Bangla.
Umur awal 20-an.
Belum berkahwin.
Pagi2 lagi dah beratur nak jumpa aku.
Ditemani dengan seorang kawan dan supervisornya sekali.
Dia dan kawannya nak MC daripadaku.
Tak sempat nak pergi kerja.
Puncanya?

Pukul 2 pagi dia ke Unit Kecemasan hospital kerajaan.
Dia mengadu 'barangnya' tak boleh naik.
Diusik2 pun tak nak naik jugak.
Sebagai doktor aku berhak nak marah dia.
Apa kejadahnya pukul 2 pagi pergi ke Emergency Dept?
Serius sangat ke penyakitnya?
Kalau priapism lainlah cerita.
Lagipun dia belum kahwin.
Umur pun baru 20-an.
Muslim pulak tu.

Sebagai doktor aku juga berhak nak mencarut depan dia.
Dia datang jumpa aku sebab doktor kerajaan tak beri MC.
Ini bukan pertama kali.
Dah ramai mamat Bangla komplen 'barang' tak naik.
Dah satu asrama semuanya lelaki.
Tengok janggut dan misai aje macamana nak naik? 
Kena ada makhluk berlainan jantina baru tahu naik ke tidak?

!@#$%^&*()_+ punya Bangla.
Habis spoilt mood aku beberapa hari ini.



5 ulasan:

  1. hahahaha....tension saya kalau lepas ke KK/GH, tak dapat MC, di tuju nya klinik dan nak MC.

    Bangla macam tu patutnya bro suruh aja dia sapu bawang kat situ, padan muka! hahaha

    BalasPadam
  2. sya cuba cari relation gmbr dan cerita x jmp... hahahah suspen gak bile baca cerita tgk balik gmbr.. nasib x relate

    BalasPadam
  3. Tanpa Nama,

    Gambar itu tiada kaitan.
    Jangan pening kepala memikirkannya.
    Awak tahukah gambar apa itu?

    BalasPadam
  4. erm mcam gmbr kulit melecur... ntah la sy x berape nk art la doc... keje ari2 hadap nombor jer... gmbr ape tu?

    BalasPadam
  5. Tanpa Nama,

    Ini gambar stalagmite.
    Dirakam dalam Gua Tempurung.
    Dah berjuta tahun usianya.

    BalasPadam