Aku dan Statistik

Aku dan Cerita-Cerita Lama:

Kata Carian

13 November 2011

Aku ke Kampar Perak

Sejarah tercipta.
Pertama kali sampai ke daerah Kampar Perak.
Juga pertama kali menghadiri majlis perkahwinan berlainan bangsa.


Aku tiba di Kampar kira2 jam 7 pagi hari Sabtu.
Bertolak daripada Kulaijaya kira2 jam 12.15 pagi.
Tunggu dan tengok Maharaja Lawak Mega dulu.


Kakak2 dan abang2 ipar aku dah bertolak pada Jumaat lagi.
Saudara di Kampar telah sediakan sebuah rumah besar.
Muat untuk 5 keluarga tak termasuk emak dan bapa mertua.
Aku rasa sangat2 terharu dengan layanan mereka.
Tempat tinggal serba lengkap .

Makanan dan minuman cukup dijaga.
Mereka tahu pantang larang.


Sedang bersiaran pada suhu 20 darjah celcius.
Di lobi hotel.
Cameron Highlands.
WiFi tersangatlah lembab.
Jumpa lagi.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan