Aku dan Statistik

Aku dan Cerita-Cerita Lama:

Kata Carian

05 Disember 2011

Aku ke Johor Premium Outlets










 



Kesimpulanku:
  1. Ada tempat melepak baru dekat dengan rumahku.
  2. Suasananya lain, tak seperti berada di negara sendiri.
  3. Namun setakat nak window shopping bolehlah.
  4. Kebanyakan barang2 terlalu branded untuk warga Kulaijaya.
  5. Kuasa membeli untuk orang seberang tambak.
  6. Orang macam aku setakat belek2 dan tengok tanda harga.
  7. Lalu berangan2 kalaulah aku banyak duit.
  8. Barang2 sukan seperti kasut sukan dan jersi lebih murah.
  9. Barang2 lain kena tanya wife.
  10. Aku pasti datang lagi sebab kedai Bonia belum bukak lagi.




1 ulasan:

  1. wak pon dah sampey sini jugakk abang doktor tuuuu.... eeeeE wak dh datang niiii nk komen komennnnn..........

    BalasPadam