Aku dan Statistik

Aku dan Cerita-Cerita Lama:

Kata Carian

05 Januari 2012

Aku dan Buka Klinik Sendiri ( Ulangan )

Ini cerita lama.
Tapi sebab kebelakangan ini ramai yang bertanya kat aku,
korang bacalah dulu cerita2 aku yang dulu2.
Ini sekadar pendapat peribadi aku.
Tak semuanya betul dan benar belaka.

Baca dulu di sini:
Buka Klinik Sendiri Siri 1
Buka Klinik Sendiri Siri 2
Buka Klinik Sendiri Siri 3
Buka Klinik Sendiri Siri 4
Buka Klinik Sendiri Siri 5

Kalau ada apa2 soalan, boleh angkat tangan dan tanya.
Sekian, terima kasih.



3 ulasan:

  1. Terima kasih. Info yang sangat2 berguna.

    BalasPadam
  2. Nak bukak clinic sendiri gak. thanks for the great guide

    BalasPadam
  3. kalau nak bukak klinik, boleh lah hubungi sy jika berminat.

    pihak kami berpengalaman dlm hal2 setup klinik ni. pakej dr a to z.
    renovate klinik, running job for kkm, medical equipment.

    clinic software free*
    plan designing n our consultation free! ^_^

    ms aiza 019 952 0049

    BalasPadam