Aku dan Statistik

Aku dan Cerita-Cerita Lama:

Kata Carian

06 Januari 2012

Aku dan nasib iPhone 4 aku


iPhone 4 dibeli pada 9/10/2011.
Dibeli di Blue Cube Jusco Taman U.
Ada kontrak 2 tahun.
Aku jaga dengan cermat.
Belum jailbreak lagi.
Beli/upload apps daripada iTunes sahaja.
Kebelakangan ini dia mula buat hal.
WiFi connection dah takda langsung.
Sekarang ni line pulak problem.
Boleh call in tapi aku langsung tak dengar apa2.
Boleh call out tapi aku langsung tak dengar apa2.
SMS boleh.
3G pun boleh.
Lain2 semua boleh.
Aku call Blue Cube semalam.
Kena hantar ke KL.
Antara 2-4 minggu baru boleh dapat balik.
Sementara itu kontrak tetap berjalan.
Pakai ke tak pakai, bayar tetap bayar.
Sebulan tanpa iPhone,
mati kering jiwaku...


3 ulasan:

  1. den beli gs2 pd 20/10/2011.....tak puas2 mengodeh2nya....dah root...dh berkali trytest custom rom dn kernel...

    BalasPadam
  2. Pakai la Samsung Galaxy Notes! Terbaik punye..

    BalasPadam
  3. Ramai kawan pakai GS sebenarnya.
    Tapi belum boleh tukar.
    Ada kontrak 2 tahun.

    :(

    BalasPadam