Aku dan Statistik

Aku dan Cerita-Cerita Lama:

Kata Carian

23 Januari 2012

Aku di Rest@anywhere


Ada restoran baru di Bandar Putra.
Ada breakfast, lunch dan juga dinner.
Buka pukul 8 dan tutup pukul 12 malam.
Namanya agak pelik.
Tetapi hiasan dalamannya menarik.
Ada aircond.
Ada WiFi percuma.
Aku suka warna dindingnya.


Malam minggu yang lalu.
Aku try bersama2 ahli keluarga.
Nasi Ayam Penyet.
Nasi Ayam Black Pepper.
Nasi Ayam Rest Special.
Nasi Ayam Sweet and Sour.
Juga Steaknya.

Suasananya selesa.
Orang pun tak berapa ramai.
Layanannya pantas.
Makanannya boleh tahan.
Dan harganya sangat berpatutan.


Aku berani rekomen kat kawan2.
Petang2 pun boleh datang lepak2.
Ada pisang goreng juga keropok lekor.
Tak jauh daripada IOI Mall.
Mari! Mari! Mari!







2 ulasan:

  1. Desyna,

    GPS koordinat takda.

    Ambil jalan menuju ke IOI Mall Bandar Putra.
    Belok kiri depan IOI Mall masuk ke perumahan Jalan Jati.
    Ada beberapa baris kedai di sebelah kiri.
    Restorannya betul2 di simpang tiga.
    Warna coklat exteriornya.
    Confirmed tak sesat punya.

    BalasPadam