Aku dan Statistik

Aku dan Cerita-Cerita Lama:

Kata Carian

09 Februari 2012

Aku dan Murtabak Singapura


Tahun lepas masa aku singgah,
restoran ni full house.
Juga tak sempat nak tunggu giliran
Jadi setahun kempunan nak makan murtabak.
Murtabak Singapura.


Kali ini aku singgah lagi.
Dan memang rezeki aku.
Ada banyak tempat kosong untuk aku pilih.


Murtabak Daging Singapura.
Guna 100% minyak zaitun.
Harganya antara SGD 7- 12 ikut saiz.


Anak2 semua kurang suka.
Murtabak Majid kat JB lagi sedap.
Rotinya garing,
dagingnya mudah lerai dan tak melekat kat roti.
Kuah karinya pekat.
Sos tomato dan hirisan timunnya biasa sahaja.
Bila dah rasa dah tak kempunan lagi.
Dan ianya tak menepati selera aku dan anak2ku.





2 ulasan:

  1. kitorg tak payah guna SGD
    kat bangi pun ada murtabak singapore.. hehe

    BalasPadam
  2. mintak address or GPS koordinat..

    BalasPadam