Aku dan Statistik

Aku dan Cerita-Cerita Lama:

Kata Carian

21 April 2012

Aku di Majalah Laman Impiana

Kali pertama.
Kali kedua.
Kali ketiga.
Dan ini kali keempat.


Dah baca Majalah Laman Impiana yang baru?


Gambar rumahku masuk lagi dalam majalah.


Aku dah lama tak beli majalah ini.
Harga makin mahal.
Iklan pun banyak sangat.
Kalau tak sebab ada gambar rumah aku,
aku memang selak dan belek kat kedai jer.
Salam hujung minggu kawan2!






7 ulasan:

  1. 4 kali dah tu bro...terbaik!
    Saya harap dapat bina rumah impian + taman impian macam bro, suatu hari nanti, Insya Allah..

    Memang makin mahal majalah ni..saya beli Digital Photography aja tiap2 bulan, RM10..eheheh

    BalasPadam
    Balasan
    1. Mula dengan angan2.
      Pasangkan impian.
      Kumpul kewangan.
      InsyaAllah.

      Saya dulu beli DCM.
      Tapi dah berhenti sejak awal tahun.
      Rencananya ulangan yg lama2.
      Iklan pun banyak.

      Padam
  2. wah..dah kali ke4...saya suka pintu pagar kecil itu.. nampaknya jgn mimpi la rumah saya nak masuk majalah..laman luas juga tp penuh rumput dan lalang saja..haha

    BalasPadam
  3. oh yer...guna ismail chik tu bajet baper eh

    BalasPadam
    Balasan
    1. Ismail Chik citarasa tinggi.
      Tapi boleh adjust dgn bajet kita.

      Bajet saya?
      Malu nak beritahu...

      Padam
  4. Aku dah selak kat kedai tapi sbb cantik sgt dan aku takde bajet nak buat, so aku tak beli..rumah doc rupanya..hehehe

    BalasPadam
    Balasan
    1. dalam majalah nampak cantik.
      Kalau tengok live,
      macam biasa aje...

      Padam