Aku dan Statistik

Aku dan Cerita-Cerita Lama:

Kata Carian

13 Mei 2012

Aku dan Terapi Medan Elektrik


Ingat cerita ini?
Ini cerita terbaru.
Bapak/emak mertua aku dah beli mesin tersebut.
Aku hanya tahu bila mesinnya akan sampai ke rumah.
Wakil penjual minta tunjukkan jalan untuk ke rumah.


Sebagai anak menantu,
aku tak nak kata apa2.
Anaknya yang juga doktor pun tak kata apa2.
Semoga pendapat aku salah.
Semoga mesin itu membantu menjadikan mereka lebih sihat.
Semoga mesin itu menjadikan mereka lebih muda dan bertenaga.


Nanti aku review kesihatan mereka selepas sebulan menggunakannya.
Kalau betul mesin ini bagus,
aku akan berhenti kerja.
Tutup klinik dan berniaga jual mesin ini.




1 ulasan:

  1. Hahaha..layan je org tua..nak buat camnakan dh beli...suka plk baca blog doc...

    BalasPadam