Aku dan Statistik

Aku dan Cerita-Cerita Lama:

Kata Carian

10 Mei 2012

Aku dan Toyota Vellfire


Aku pening.
Mencari pengganti Estima.
Alphard atau Vellfire?
2008 atau 2009?
Hitam atau putih?
2.4 L atau 3.0 L?


7 seaters atau 8 seaters?
Perlu ke ada sunroof/moonroof/twinroofs?
Perlu ke ada powerboot?
Dah pening ke belum?
Itu belum kira instalment bulanan lagi.


Ada Alphard First Generation.
Ada Alphard First Generation Facelift.
Ada Alphard Second Generation.
Ada Alcantara.
Ada Platinum.
Dan kini ada Vellfire.


Vellfire is the best.
King of the MPV.
Lampu depan dan belakang yang ganas.
Juga interior dan cockpit seperti dalam kapalterbang.


Keputusannya?
Estima aku masih aku sayangi.
Masih belum puas memandunya.
Nak simpan ke nak tukar?
Ini yang aku lagi pening.



bersambung lagi...

6 ulasan:

  1. Tang sunroof tu, pada saya irrelevant di Malaysia ni.

    BalasPadam
  2. estima tu tiptop lagi tak?
    jual murah2 kat saya meh.. haha

    BalasPadam
  3. salam...maaf mencelah yea..:)

    kepada sesiapa yang berminat untuk mencari kereta continantal seperti toyota Vellfire new facelift 2.4cc or 3.5cc can boleh hubungi saya SAIFUL 013-6791700 atau boleh tengok koleksi kereta unregister dekat link nie k..

    http://www.mudah.my/li?ca=5_s&id=265076

    http://www.carsifu.my/saifuldurianmas/cars

    TQ..:)..harga boleh bincang..condition showroom

    BalasPadam