Aku dan Statistik

Aku dan Cerita-Cerita Lama:

Kata Carian

30 Mei 2012

Aku dan Wordless Wednesday


Antara tanda2 pilihanraya dah dekat.
Jalan yang tak patut ditar baru,
dapat tar baru 3 inci tebalnya.

6 ulasan:

  1. Assalamualaikum Yob,
    Salam kenei.
    Kat mane ni?
    Rasanya tempat kami, Shah Alam, tak dapat ler!

    BalasPadam
    Balasan
    1. Depan klinik.
      Dalam Wilayah Iskandar.
      Kulaijaya.

      Khabarnya taiko DAP akan jadi calon area ini.
      Nak lawan Ong Ka Ting.

      Salam ziarah.

      Padam
  2. Dan jln yg berlubang2, jenuh org buat aduan, tak ditampal tampal!

    BalasPadam
  3. alahai..jalan masuk ke kampung XX tu berlubang sampai membahayakan pengguna..tarnya nipis bukan main.. tapi sebab orang felda da dapat lima ribu sorang..tak tampal pun tak apa lah.. :P

    BalasPadam
  4. paling teruk jalan ke kelantan tak dibaiki2 tgk nnt akan baiki cket2 sbb nak raih umdi.heheheh

    BalasPadam