Aku dan Statistik

Aku dan Cerita-Cerita Lama:

Kata Carian

12 Jun 2012

Aku dan GPS baruku


Dulu aku ada Garmin Nuvi.
Tapi map di dalamnya dah outdated.
Aku cuba beberapa kali nak update,
tapi gagal dan gagal dan gagal.
Jadi arahan Cik Garmin dah tak boleh pakai.
Boleh masuk laut kalau ikut betul2.

Ini Garmin baruku.
Aku upload apps dalam iPhoneku.
Kena bayar tapi.
Ada diskaun USD10.00 sehingga hujung bulan.

Map Garmin yang ni memang terkini.
Cepat dan cekap.
Lebih detail.
Ada gambar 3D kalau disimpang2 utama.
Jadi taklah salah simpang seperti selalu terjadi.
Masuk Seksyen 32 Shah Alam pun tak ragu2.
Cuma i-City takda dalam map.
Seksyen 7 yang ada.
Mana aku tahu i-City ada di Seksyen 7?

iPhone 4S adalah gajet terbaikku.
Kameranya setanding dengan DSLR.
Boleh update blog instantly.
Boleh update gambar di Instagram.
Boleh WhatsApp dengan kawan2.
Boleh check Facebook dimana2.
Boleh cari dan baca review tempat makan di Foursquare.
Boleh check email dimana2.
Maps dalam iPhone pun boleh diharap jugak.
Dan sekarang ada Garmin.
Dah cukup lengkap dah.

2 ulasan:

  1. Salam,
    saya apa handphone zaman Jurrasic jaa!

    BalasPadam
  2. saya masih tetap dgn android..hehehe

    BalasPadam