Aku dan Statistik

Aku dan Cerita-Cerita Lama:

Kata Carian

19 Julai 2012

Aku dan Hari Malangku


Tengahari tadi keretaku kecelakaan.
Ketika memasuki bulatan di Flet Temenggung.
Sebuah Iswara Perak BET %^&* masuk jalanku.
Lalu mencium sisi kiri keretaku.
Dia berhenti sekejap dan terus memecut laju.
Tak sempat aku nak buat apa-apa.
Tergamam seketika.
Kecederaannya agak parah pada mata kasar.
Tapi luaran sahaja nampak nya.
Nasib baik tak kemik.
Cuma calar sahaja.


Nasib baik aku ada ini.
Scratch Remover daripada Turtle Wax.
Letak pada kain yang lembut.
Lalu gosok perlahan-lahan pada kecederaan.
Jangan lupa baca Bismillah dan berdoa.
Dan inilah hasilnya.
100% back to normal.
Baru boleh tersenyum.
Baru boleh makan tengahari.
Baru boleh tidur lena.

7 ulasan:

  1. tak sempat ambik plet no dia ke bro?

    nasib baik scratch aja kannn..:)

    oh...kaler putih rupa rupanya...
    buat review estima VS vellfire boleh tak bro..planning to get either a mpv or suv, but bukan sekarang lah..hahaha..takde duit..:)

    BalasPadam
    Balasan
    1. Vellfire vs Estima.
      Kena banding Abang vs Adik.
      Sudah pasti Abang yang lebih baik.

      Nantilah saya buat perbandingan...

      Padam
    2. kena banding abg dan adik . bagusla haha :)

      Padam
  2. selamat berpuasa abg doc tuu.. uhhuuu, bengang kaaans

    BalasPadam
    Balasan
    1. Salam Ramadan untuk hajiMete juga.

      Padam
  3. sibbb hilang Bro !!

    sambar satu Vellfire Faiz!! puas budak ZZ berjimba kat dalam..

    BalasPadam