Aku dan Statistik

Aku dan Cerita-Cerita Lama:

Kata Carian

13 Julai 2012

Aku dan Pesakit Hari Ini


Lama tak update blog.
Letak gambar dulu.

Ceritanya?
Tunggu aku cari mood dulu.



17 ulasan:

  1. HAHAHAHA..cakap apa bro dgn Bangla2 ni nak ambik gambar?

    BalasPadam
    Balasan
    1. Saya suruh dia diam sahaja.
      Cakap banyak pun bukannya faham...

      Padam
  2. Balasan
    1. Itu yang saya nak cerita tu...

      Padam
    2. tu yang saya dapat agak, mmg menarik. cepat2 cerita nanti yer

      Padam
  3. Balasan
    1. Sedara mara sekampung rasanya.
      Sebab nama lebih kurang sama sahaja.

      Padam
  4. eh macam orang yang sama tapi lain rambut

    BalasPadam
  5. mai ramai2 macam ni mmg masalah la jawabnya..hehe

    BalasPadam
  6. Hahaha...sepesen je muka..lawak2

    BalasPadam
  7. Muka nak sama.....sekali pandang mcm org sama...:p

    BalasPadam
  8. ingatkan nak cerita pasal produk kecantikan kulit


    ha ha ha

    BalasPadam
  9. ahaha..sepesen gaya..kalau lah diorang tau doc masuk gambar diorang kat blog..

    BalasPadam
  10. cepat citer doc.. *matiklaa tak sabarr.. haha! rupa mcm budak2 sekolah jek.. ni umur berapa dia org nih dah smpi ke m'sia?

    BalasPadam