Aku dan Statistik

Aku dan Cerita-Cerita Lama:

Kata Carian

16 Ogos 2012

Aku dan Memori Pagi Raya

Hari ini.
Anak2 dah mula bercuti.
Wife pun dah mula bercuti.
Tapi aku masih kena bekerja.
Namun mood dah mood raya.
Mood bermalas-malas.

Dulu-dulu.
Senang nak kumpul ahli keluarga di pagi raya.
Masing2 belum banyak komitmen.
Awal pagi dah boleh berkumpul kat rumah emak.
Tetapi bila anak2 dah meningkat dewasa.
Masing2 dah ada agenda sendiri pagi raya.
Jadi semakin susah nak kumpul depan kamera.

Setiap tahun.
Ahli keluarga semakin ramai.
Anak2 semakin membesar.
Diri semakin tua.
Peringatan kepada diri sendiri.
Masih adakah Syawal tahun depan?

2005
2006

2007
2009
2010
2012


















3 ulasan:

  1. 2012 lah paling best bro...long lost family dijumpai..

    selamat hari raya aidilfitri..
    maaf zahir batin..

    BalasPadam
  2. tak pernahnya saya bergambar masa raya cukup semua keluarga..

    BalasPadam