Aku dan Statistik

Aku dan Cerita-Cerita Lama:

Kata Carian

23 Disember 2012

Aku dan Dua Ribu Dua Belas

Tahun 2012.
Puas juga aku berjalan.
Januari: Port Dickson, Negeri Sembilan.
Februari: Universal Studio Singapore.
Mac: Labuan, Sabah.
April: Bangi/Putrajaya.
Jun: Bangi/Shah Alam, Selangor.
Oktober: Bukit Gambang/Pekan/Rompin, Pahang.
Disember: Bukit Tinggi, Pahang.


Tahun 2013.
Sudah ada dalam perancangan.
Sambung jalan-jalan cari makan.
Dalam negara.
Luar negara.
Untung jadi doktor cabuk.
Boleh cuti bila-bila.
Cuma tak boleh cuti lama2.
Nanti dapur tak berasap.


4 ulasan:

  1. Balasan
    1. Jangan jeles dengan saya.
      Kat FB,
      kawan2 saya lagi jauh berjalan.
      London, Paris, New York.
      Saya lagi jeles.

      Padam
  2. Saya jeles dgn mereka2 yg boleh hidup aman damai during weekend tanpa keluar rumah. My 2012's weekends, tak pernah lagi spent time wholly kat rumah. Asyik travel jer. Penattt.

    BalasPadam