Aku dan Statistik

Aku dan Cerita-Cerita Lama:

Kata Carian

22 Februari 2013

Aku dan Lawak Hari Jumaat




Jack wakes up with a horrible hangover and throbbing black eye.
The first thing he sees is a single rose on the side table 
and a note from his wife:
" Dear, breakfast is ready.
I've gone shopping to make you your favorite dinner tonight.
I love you."

He stumbles to the kitchen,
and sure enough, there's breakfast.
" Jack," he says to his son,
" Whatever happened last night? "
" You came home drunk and got that black eye 
tripping over a chair. "
" So why the rose, breakfast and the note? "

" Oh, that. Mum dragged you to the bedroom,
and when she tried to take off your clothes,
you screamed,
Leave me alone. I'm married! "

reader's digest.
September 2011

3 ulasan:

  1. Kesetiaan di bawah sedar? Hahahahahahhahahaa. This is funny and make me smile, Doc. Dah lah pagi tadi dengar Lite FM bercerita tentang jealousy. Related so much.

    P/S : Since saya adalah pengikut baru blog Doc, saya sedang gigih explore entry2 yang lepas. Baru mula dengan label Patient dan baru sampai part Bangla yang terbakar bodynya dan Doc buatkan dressing tu. Saya toing2 tabik kat Doc.

    BalasPadam
    Balasan
    1. Tak kerja ke?

      Kalau saya bosan,
      saya suka baca balik cerita2 patient saya.
      Kembali seronok jadi doktor.
      Jumpa macam2 jenis manusia.

      Teruskan baca.
      Semoga tak jemu.

      Padam
  2. salam pagi jumaat abg doc yg jauh dimata tuuu.,,,eKKeee

    BalasPadam