Aku dan Statistik

Aku dan Cerita-Cerita Lama:

Kata Carian

10 Februari 2013

Aku dan Pertunangan Fiza&Firdaus






Cuti Tahun Baru Cina hari ini.
Ada majlis pertunangan anak saudara aku.
Sangat meriah.
Pihak lelaki datang dengan lapan buah kereta daripada KL.
Sambil membawa 11 dulang hantaran.
Lagi meriah kerana,
bakal suaminya saudara dekat sebelah bapak mertua aku jugak.
Kita orang yang kenen2kan masa jumpa raya puasa tahun lepas.
Alhamdulilah menjadi.
InsyaAllah bulan November ni majlis perkahwinannya.

Boleh lihat gambar2 selanjutnya di sini .

Selamat bercuti kawan2!


7 ulasan:

  1. Bakal ahli keluarga baru tahniah

    BalasPadam
  2. assalamualaikum Dr,

    semoga apa yang dirancang , akan dapat dilaksanakan dengan izin Allah Yang Maha Berkuasa .

    Wajah mereka nampak seperti seiras.

    BalasPadam
    Balasan
    1. pB,

      kira dua pupu.
      cucu2 kepada adik-beradik bapak mertua.
      hidung ada persamaan.

      Padam
  3. Waahhh.... pandaiii kenenkan orang yer... Hihihihi .

    Doc yg mana satu dalam gambar tu?

    BalasPadam
    Balasan
    1. Saya takda dalam gambar.
      Saya hanya suka ambik gambar.
      Tapi bukan gambar sendiri.
      Wife saya belah kiri sekali.
      Anak dara saya duduk belah kiri.
      Anak bungsu saya duduk belah kanan sekali.
      Anak sulung saya macam saya jugak.
      Tak suka bergambar.

      Padam
    2. Wah, baruu dapat kenal cinta hati Doc bersama tudung Fareeda tu. Sama2 gorgeous.

      Padam