Aku dan Statistik

Aku dan Cerita-Cerita Lama:

Kata Carian

14 Februari 2013

Aku dan Wordless Thursday



Takda rugi apa2pun kalau tidak menyambutnya.



5 ulasan:

  1. patut lah semalam , tengok kat kedai bunga , ada yang membeli jambangan ros ...

    BalasPadam
  2. Fatwa Merokok itu Haram pun ramai org pakai kopiah tak tanggal selamba langgar...So jgn hairan la anak anak muda yg tak berkopiah tak ke masjid nak ambil peduli fatwa Valentine's Day ni..

    BalasPadam
  3. Menyambutnya pun tak memberi untung.

    BalasPadam
  4. Sampai jena kuar benda ni semua. Nape diri xde kesedaran

    BalasPadam