Aku dan Statistik

Aku dan Cerita-Cerita Lama:

Kata Carian

03 Mac 2013

Aku dan Hujung Minggu Ini

3.3.13.
Ada jemputan ke majlis perkahwinan.
Kenalan masa  kerja di hospital dulu.
Satu majlis paling hebat pernah aku hadiri.
Satu majlis perkahwinan paling "grand" pernah aku hadiri.
Jadi aku nak berkongsi di sini.

Hiasan di ruang makan 
Khemah yang unik
Taburan bunga di atas meja makan
Kerusi dan meja makan
Aneka gula2 dan coklat 
Meja makan pengantin
Ruang pelamin bersanding
Daging rusa bakar !
Buah tangan
Mungkin ada yang kata aku ni kolot.
Aku tak mengikuti perkembangan.
Zaman sekarang.
Majlis bertunang dah sangat grand.
Majlis kahwin apatahlagi.
Biarlah apa orang nak kata.
Buat majlis ikutlah kemampuan.
Kalau dah mampu apa salahnya.
Tapi aku masih tak setuju.
Cuma aku malas nak berbahas di sini.


9 ulasan:

  1. assalam kak cik acik pun sama..ikut kemampuan dan jangan sampai berlebihan kan

    BalasPadam
    Balasan
    1. Buat yang wajib aje cukuplah...

      Padam
  2. wahh..hebat majlisnya :)
    asal jangan berlebih-lebihan sudah lah :)

    BalasPadam
    Balasan
    1. Sangat hebat.
      Gila punya hebat.

      Padam
  3. Kalau dia mampu dan sampai hati tengok bil. Mungkin saya pun asal dari kampung, maka tak sanggup kot kalau nak berhabisan hingga begini. Err, anak saya sorang jer pun, Insya Allah ala kadar nanti.

    BalasPadam
    Balasan
    1. Jangan lupa jemput saya nanti...

      Padam
  4. Kalau kakak banyak duit zoul, kakak rasa kakak tak buat ini semua. Sayangnya duit... baik pergi umrah berkali-kali dapat ni hihi... sebab kakak sebenarnya memang tak mampu pun sebab tu cakap macam ni:)

    BalasPadam
  5. perghhhh grandnya wedding ni!

    BalasPadam