Aku dan Statistik

Aku dan Cerita-Cerita Lama:

Kata Carian

10 April 2013

Aku dan Warna-Warni Kota Bandung (2)



Kobok'an: Air Basuh Tangan

Nissan Jukie: Mobil yang tak dijual di Malaysia

Bulan purnama di Bandung

Air teh dalam botol

Air kelapa muda; lebih kelapa banding airnya

Petai digoreng dahulu untuk dijadikan Lalap

Kedai potong di tengah bandar

Pandangan daripada puncak Pasarbaru

Musim pilihanraya di Bandung. Bahasa Sunda ke ni?

Bukan kedai jual belacan ya!


Sumpah!
Ini entri terakhir pasal Bandung.
Cukuplah.





3 ulasan:

  1. Kalau ada lagi pun, saya ok jer....

    BalasPadam
  2. Nissan Juke tu dah masuk Malaysia..

    http://paultan.org/2013/04/09/interesting-oto-my-find-nissan-juke-1-6-turbo/

    BalasPadam
  3. hahahhahaha rindu mau ke sana....setahun sekali ke sana, vocab semua ke laut suda......teh dlm botol minuman rasmi aku kalau ke kawasan pedalaman, sebab nk kurangkan kadar minum air tak brapa elok

    BalasPadam