Aku dan Statistik

Aku dan Cerita-Cerita Lama:

Kata Carian

19 April 2013

Aku ke Medan Ikan Bakar Sabak Awor (lagi?)


Kali pertama ke gerai no 8.
Kali kedua ke gerai no 10.
Dan kali ketiga ke gerai no 9 pulak.
Rasanya cukuplah 3 kali sahaja.
Kena cari tempat lain pulak.


Hujung minggu lepas aku datang lagi.
Aku try Norseha Ikan Bakar.
Kesimpulannya?
Rasa masakan yang standard.
Layanan yang standard.
Cuma harga makanan lebih murah.

Berikut adalah menu yang dicuba:

Ikan Kembung Bakar 7/10
Ketam Goreng Sambal 6/10

Kerang Bakar 6/10
Udang Masak Black Pepper 5/10

Antara ketiga-tiga kedai,
kedai Wak Jos adalah yang terbaik.
Kalau rasa nak datang lagi,
memang kedai Wak Jos yang aku tuju dulu.

Salam berhujung minggu kawan2.


4 ulasan:

  1. Salam ziarah.Emmm...klukita dah tau kedai mkn mana yg kurang sedap....mmg dah tak singgah la kan?



    P/s:Berminat dgn pemanggang ajaib...jemputlah singgah

    BalasPadam
  2. kedai wak jos...ikan jos ada tak?

    BalasPadam
  3. penah dtg 1x je,mmg sedap dan murab betul,dibandingkan dgn di melaka tu ! !

    BalasPadam