Aku dan Statistik

Aku dan Cerita-Cerita Lama:

Kata Carian

28 April 2013

Aku ke Restoran Bi Si Nai

Ada satu restoran masakan Thai di Kulai Besar.
Restoran Bi Si Nai namanya.
Tepi jalan besar JB-Ayer Hitam.
Depan Poliklinik John.
Sebelah Dataran Cahaya Kulaijaya.
Restorannya sangat simple.
Tapi sentiasa penuh dengan pelanggan.
Bulan lepas ada kawanku upload gambar di FB.
Tempat kerjanya buat jamuan staf di sini.
Aku tengok macam sedap aje masakannya.
Dan malam ini.
Aku berkesempatan mencubanya.

Pandangan sebelah luar
Pandangan sebelah dalam
Tomyam Campur 7.5/10
Siakap Tiga Rasa 8/10
Kerabu Daging 7/10
Kailan Ikan Masin 8/10
Restorannya agak bersih.
Layanannya pantas.
Ada Astro di flatscreen tv dan WiFi percuma.
Ada Ice-blended kalau nak cuba.
Ada Satay.
Dan yang penting,
masakan Thai di sini sedap2.
Sambal Belacannya pun terangkat.
Cuma air yang dipesan agak manis sedikit.
Tapi secara keseluruhan,
boleh datang lagi ke sini.

Salam hujung minggu kawan2.


2 ulasan:

  1. Best pulak tengok kerabu daging tu...

    BalasPadam
  2. Iyerlah, kerabu daging tu macam sedap jer nampaknya. Kalau datang sini, order air, kena mintak air suam..

    BalasPadam