Aku dan Statistik

Aku dan cerita2 lama:

22 Jun 2013

Aku dan Lawak Hari Sabtu


Cilok daripada blog Dr Pagal.
Nampak biasa dan standard kan?
Untuk pandangan orang biasa.
Tapi untuk orang medical,
ini sesuatu yang luar biasa.
Susah nak buat kerja ni,
pasang branula 'melawan arus'.
Pertama kali aku jumpa.
Garu kepala juga aku.
Sakit perut ketawa pun ada.
Kalau houseman aku yang buat camni,
kat situ jugak aku suruh ketuk ketampi.

Salam berhujung minggu kawan2.



6 ulasan:

  1. luar tabii.
    haha kalau tengok dalam drama tv lebih kurang camnilah

    BalasPadam
    Balasan
    1. betul.
      untuk lakonan dalam drama bolehlah.
      tapi ingat tak sakit ke cucuk jarum tu?

      Padam
    2. kalau dalam drama pon, elok tunjuk yang cara yang betul la kan doc :)

      sakit kotttt. masa saya masuk wad haritu h.o. buat ivline ni, bila tak jadi dia boleh korek2 pakai jarum tu bagi paksa masuk jugak. huu sadis.

      Padam
  2. hahahahah!
    hopefully takde la staff nurse yg terus pacak IVdrip kat situ!

    BalasPadam
    Balasan
    1. Kalaulah pesakit tu dihantar untuk CT-scan, dan juru xray tak perasan terus inject dgn IV contrast media 4 ml/s ...

      Padam
  3. Kesiannyaaaaa patient tu.

    BalasPadam