Aku dan Statistik

Aku dan Cerita-Cerita Lama:

Kata Carian

15 September 2013

Aku bercuti di Bandar Maharani

Pagi hari minggu.
Cadang2 nak jalan2 bawa kamera keliling bandar.
Tapi cuaca tak mengizinkan.
Daripada selepas subuh,
sampai selepas zuhur,
hujan turun tak henti2.
Seharian duduk termenung kat bilik.

Selepas zuhur,
aku redah jugak.
Tapi hujan masih rintik2.
Langit kelabu.
Kenderaan pun banyak.
Jadi hilang mood aku.
Tengok hari esok macamana.






Aku suka lensa Tamron 10-24 mm ini.
Salam hujung minggu kawan2!


3 ulasan:

  1. salam hujung minggu Zoul!

    best kan!!?
    luasssssss pandangan!!

    BalasPadam
    Balasan
    1. Best!
      Luas!

      Kena carikan ND filter.
      Tapi mahal.
      Sayang duit.

      Padam
  2. Doc, should have given me a ring! Would be glad to meet up with your family. Now, back at Indahpura!

    BalasPadam