Aku dan Statistik

Aku dan Cerita-Cerita Lama:

Kata Carian

16 September 2013

Aku di Hotel Traders Muar


Tingkat 4 tidak wujud
View daripada balkoni Tingkat 9
Pemandangan dari pintu masuk
Banyak pejabat2 kerajaan ada di sini
Pemandangan dari lobi
Menu sarapan pagi di Ayu's Cafe
Aku suka duduk di hotel ini kerana:
  1. Lokasinya yang strategik. 
  2. Pilihan tempat makan yang pelbagai disekeliling hotel.
  3. Jalan kaki sahaja ke Wetex Parade.
  4. Jalan kaki sahaja ke Dataran Tanjung Emas.
  5. Tempat parking yang luas.
  6. Kelibat pengawal keselamatan sentiasa kelihatan.
  7. Lif yang pantas.
  8. Bilik Deluxe yang luas.
  9. Tekanan air yang kuat.
  10. Pemandangan yang cantik.
  11. Staf yang berbudi bahasa.
  12. Menu sarapan pagi yang boleh tahan sedapnya.


4 ulasan:

  1. Saya tak pernah duduk di Muar lagi sebab dekat jer dengan Melaka. Tapi point yang tersenarai tu, kuat juga ek.

    BalasPadam
    Balasan
    1. Cadangnya nak menyinggah ke Banda Hilir.
      Tapi hujanlah pulak.
      Jadi duduk bilik aje.
      Malas nak mengharung jalan yang jem dihujan2 begini.

      Padam
  2. kannnnn lagi satu tak sesak nak kuar masuk....saya pun suka duduk sini

    BalasPadam
    Balasan
    1. Awaklah yg rekomen.
      Lepas baca entri awak,
      langsung tergerak nak ke mari.
      tapi bilik ngadap sungai semua penuh.
      Tak dapat nak ambik gambar sunset/sunrise...

      Padam