Aku dan Statistik

Aku dan Cerita-Cerita Lama:

Kata Carian

08 Januari 2014

Aku dan Tribute Yasmin Ahmad


Aku rindukan karya2 seni beliau.
Karya2 yang melampaui batasan agama, kaum dan gender.
Karya2 yang kadang2 mencetuskan pelbagai reaksi negatif.

Al Fatihah untuknya.



Iklan pendek ini tidak ditayangkan di Malaysia.
Tapi iklan ini paling menyentuh perasaanku.
Teringat2 aku kepada teman tidurku.

"Little imperfection that make us perfect."

Sayangilah pasangan anda seadanya.
Berbaktilah kepadanya selagi dia ada.
Jangan sesekali menyakiti hatinya.

Peringatan untuk diri sendiri sebenarnya.


4 ulasan:

  1. moga lahir pengkarya macam beliau...bukan nya ala david teoh

    BalasPadam
  2. allahyarhamah adalah satu dalam sejuta...

    al-fatihah...

    BalasPadam
  3. btulla abg doc, saperlar X sayang bini, tapi ada kann..,kannns ;-p

    BalasPadam