Aku dan Statistik

Aku dan Cerita-Cerita Lama:

Kata Carian

08 Januari 2014

Aku dan Wordless Wednesday



Berat nama budak ni...


10 ulasan:

  1. Kelak kalau nak menikah jenuh bakal suami nak menghafal nama isterinya. Mahu-mahu tok kadi geleng kepala. Nak baca talqin pun satu hal juga kelak.

    Anak itu sendiri pun masa kecik bila ditanya nama pun jenuh nak menghafal nama sendiri.

    BalasPadam
    Balasan
    1. Itulah kak.
      Tak patut ayah beri nama sebegini.
      Lebih banyak keburukan drp kebaikan.

      Padam
  2. mesti nama tu diambil dari cadangan banyak pihak.. tak tau nak pilih mana1, hantam tarok semua sekali.. merasa nama panjang2..

    BalasPadam
    Balasan
    1. kesian kat anak ni bila besar nanti.

      Padam
  3. Kalau dia nak exam kan, mak dia kena siapkan cop nama. Kalau tidak, dia nak tulis nama saja pun dah separuh masa...hehehehehe.

    BalasPadam
    Balasan
    1. Separuh masa habis utk tulis nama sahaja.
      Betul tu.

      Padam
  4. Balasan
    1. betul.
      berat sangat nama yg dibawanya.

      Padam
  5. nama melayu terpanjang pernah saya lihat!!
    2 Respiratori?
    Nama kelas-kelas yang lain apa? cardiologi? Gastroenterologi? hehehee

    BalasPadam
    Balasan
    1. Ya kot.
      nanti suruh wife recce kat sekolah tu.

      Padam