Aku dan Statistik

Aku dan Cerita-Cerita Lama:

Kata Carian

05 Februari 2015

Aku dan Road To Asian Champion League


Pengurusan dah bagus.
Stadium dah bagus.
Padang dah bagus.
Team dah kuat.
Penyokong makin ramai.
Dan game malam tadi pun kira bagus.
Menghiburkan.
Tak malu rasanya menyokong pasukan sendiri.

Tetapi.
Walaupun ada tv besar 60 inci.
Walaupun tv ada HD.
Walaupun sound system terbaik.
Tetapi kalau tayang kat TV9 apa faedahnya?
Gambar macam tengok wayang lama.
Gambar tak clear.
Macam kena sabotaj jer dengan Astro.
Pengulas sukannya pun pelik aje suaranya.
Macam tengok Misteri Nusantaralah pulak.
Tapi aku respect dia.
Berani memuji kepimpinan TMJ.
Beberapa kali dia sebut kekagumannya dengan Stadium Larkin.
Tak macam pengulas2 di Astro Arena.
Asyik cari salah JDT sahaja.


Aku sebenarnya tak berapa setuju dengan tifo kepala anjing ini.
Apa motifnya?
Apa provokasinya?
Kemenangan JDT di Piala Sumbangsih hilang maknanya kerana ini.
Bodoh punya budak.
Siapalah punya angkara.
Makin ramailah yang kutuk JDT lepas ini.

1 ulasan:

  1. hmmmm tu la TV3 dan TV9 tu ... gambar tak clear sedangkan dulu ok je .... ade juga siaran langsung yg disiarkan kat TV ni dulu2 la ....tp skrg ni langsung tak clear

    BalasPadam