Aku dan Statistik

Aku dan Cerita-Cerita Lama:

Kata Carian

09 Mac 2015

Aku dan Revolusi Cinta Tiga Dekad



April 1988

Lelaki:           Saya cinta awak 100%. Hanya mati memisahkan kita.

Perempuan:   Saya pun cinta awak 100%. Hanya mati memisahkan kita.




April 1998

Lelaki:           Saya sayang awak 100%. Dunia dan akhirat.

Perempuan:   Saya pun sayang awak 100%. Dunia dan akhirat.



April 2010:

Suami:          Cinta abang kat ayang tetap 100%. Tiada bezanya.

Isteri:            Cinta ayang kat abang pun tetap 100%. Tak pernah kurang.



April 2015:

Suami:          Maaf ayang. Cinta abang kat ayang tinggal 94%.

Isteri:            Apa? Dah ada yang lainlah tu.

Suami:          Tak sayang. Kena tolak 6% GST sayang.

Isteri:            Oh bodohnya suamiku. 



SELAMAT DATANG KE ERA GST.




5 ulasan:

  1. hehehhehe

    welcome to gst world

    BalasPadam
  2. Aiyoooo...kesiannya wife dia

    BalasPadam
  3. nak bagi duit kat bapak pengantin pun, kena tolak RM6

    hahaha

    BalasPadam
    Balasan
    1. Kena bukak resit.
      Nanti nak claim balik kat gomen.
      ha ha ha

      Padam