Aku dan Statistik

Aku dan Cerita-Cerita Lama:

Kata Carian

30 Jun 2015

Aku Dan Orang Yang Paling Dipercayai di Malaysia


Dah banyak kajian aku jumpa.
Di dalam juga di luar negara.
Doktor masih lagi dipercayai oleh masyarakat.
Doktor masih lagi paling dipercayai oleh masyarakat.
Ranking no satu lagi.
Sebab itu masih ramai yang berminat nak gelaran doktor.
Doktor perubatan terutamanya.
Tak dapat melalui saluran yang betul.
Banyak lagi saluran lain boleh dicuba.
Doktor perubatan elektronik.
Doktor Google.
Doktor Facebook.
Doktor Mickey Mouse.

Paling baru aku jumpa di FB.
Satu status yang dikongsi beramai-ramai di FB.
Ini sekadar contoh.
Ada banyak lagi nasihat doktor2 diFB.
Banyak hanya guna logik akal.
Langsung tiada kaitan dengan ilmu perubatan yang dipelajari.
Bacalah dan nilai sendiri.




3 ulasan:

  1. Ok...saya dah gelak besar. Thanx for cheering us up, doc.

    BalasPadam
  2. hahahaa ....
    memang hamba Allah tu percayakan Dr GOh la tu ...so die ikut ape yg doktor ckp
    wlupun kesahihannya tu sy pun tak pasti,....anak2 sy tak de kuning tuan doktor tapi saya ade kenal satu syarikat yang bg sewa perkakasan lampu fototerapi .... manage by sorg doktor jugak ... hehehe

    BalasPadam
  3. saya pernah dengar cara ni dari makcik yg duduk setaman dgn mak saya Doc...terkebil2 jugak mata saya...nasib ketiga2 anak saya takde kuning jadi tak pernah ada pengalaman

    BalasPadam