Aku dan Statistik

Aku dan Cerita-Cerita Lama:

Kata Carian

07 Jun 2015

Aku ke Floria Putrajaya 2015


Hujung minggu yang lalu.


Aku membawa kamera DSLRku yang dah berkarat.


Juga skilku yang juga dah berkarat.


Ke Floria Diraja Putrajaya 2015.


Nampak lebih meriah berbanding tahun lepas.


Tiket pun dah naik.


Cuaca memang sangat panas.


Sekejap sahaja dah terasa penatnya.


Aku dah kehilangan skilku.


Mataku dah tak setajam dulu.


Komposisi gambar semuanya kelaut perginya.


Ini mungkin kali terakhir aku ke sini (waktu tengahari).


Bila cuaca sangat panas.


Dan orang sangat ramai di sana-sini.


Mood nak mengambil gambar pun hilang.


Lepas ni kena datang sebelah malam.


Cuaca sejuk sedikit.


Boleh tengok perarakan sekali.


Semoga berjumpa lagi ditahun hadapan.

Singgah di sini untuk throwback Floria2014.




3 ulasan:

  1. Assalam doc....sepatutnye saya pon mahu ke sini hari ahad yg lepas tapi tukar plan saat akhir bila anak2 sume tak mahu ke sini....melepas la nak tengok bunga cantik2 :'(

    BalasPadam
  2. salam ramadhan doc, sy dh dtg floria ni tp waktu mlm je., hee

    BalasPadam