Aku dan Statistik

Aku dan Cerita-Cerita Lama:

Kata Carian

09 September 2015

Aku dan Wordless Wednesday



Ini soalan PT3 ke soalan nak masuk Medik?




8 ulasan:

  1. hebat betui soalan ni kan .... kalau suruh saya jawab pun saya tatau....kena guna bantu google baru leh jawab .....

    nampaknya rakyat malaysia masa depan akan banyak jadi doktor .... jika soalan ini pelajar kita mampu jawab dengan cemerlang ....

    ni soalan KBAT ...kemahiran berfikir aras tinggi

    BalasPadam
  2. Ini memang soalan PT3 ke? Mak aiiiii...!!!

    BalasPadam
  3. Adik saya amik PT3 tahun lepas, dapat 5A dan gagal dalam beberapa mata pelajaran termasuklah sains... kenapa sains boleh gagal saya tanya dia? dia jawab, "kaklong gi la amik peksa tu tengok boleh tak dapat A" hahahaha, dan mmg soalan dia mcm soalan kat matriks kot...

    BalasPadam
  4. masak la anak saya nak menjawab kalau gini punye soalan... :(

    BalasPadam
  5. maaf lari topik, boleh sy tahu nama klinik encik?

    BalasPadam
  6. macam ni ke soalan PT 3 .... ?!...

    :(

    BalasPadam