Aku dan Statistik

Aku dan Cerita-Cerita Lama:

Kata Carian

02 Januari 2016

Aku dan #Throwbaek2015 2

10 peristiwa bersejarah 2015:

1. Jerebu datang lagi; kali ini lebih teruk dan lebih panjang

2. Projek Urine Drug Screening di Hospital Sultan Ismail

3. Abang ipar dimasukkan ke wad untuk pembedahan parathyroid dan lutut

4. Percutian di Kundasang, Kota Kinabalu

5. Team JDT menjuarai Piala AFC 2015

6. Berkursus bersama Barack Obama di KL

7. Menjadi official photographer untuk program PERDIM

8. Sultan Johor kehilangan anaknya Tunku Jalil

9. Anakku cemerlang di PT3

10. Lawatan ke Pulau Pinang

Semoga 2016 lebih baik daripada 2015.




6 ulasan:

  1. Balasan
    1. Salam tahun baru.
      Terima kasih.
      Rajin datang ke blog saya.

      Padam
  2. Amiin. Menarik tahun ni kan Doc.

    BalasPadam
    Balasan
    1. 2016 pun apa kurangnya.
      Baru beberapa hari,
      dah macam2 cerita keluar diFB.
      Terima kasih.
      Masih sudi singgah diblog saya.

      Padam
  3. Ameeen... semoga kecemerlangan diteruskan... dulu saya tak berapa suka JDT, tapi sekarang dah suka... sejak saya semakin kenal TMJ dan kerabatnya...

    BalasPadam
  4. review yang agak menarik

    selamat tahun baru doc!

    BalasPadam