Aku dan Wordless Wednesday


Ulasan

  1. Tak perlu kajian semula.
    Tak perlu tangguh.
    Batalkan sahaja.

    BalasPadam
  2. nak implement ke..?!...

    (tetiba teringat cerita hindustan.. ade satu cerita tu... masuk hospital... tapi kena pegi beli ubat kat farmasi... yang kesian nya ubat tu jatuh dan pecah... duit pulak dah takda... sedih sungguh... sama jugak cerita indonesia kalau tak silap..-- banyak sgt tengok sinetron -- .. maaf... hehehhe..) ..

    kalau ini yang jadi di sini.. di Malaysia... saya membayang kan... anak saya yang ada asthma ... kalau tiba2 dia semput... mana nak jumpa DOktor nak beli ubat... tetiba waktu tu jem.. atau kat farmasi ubat pon tiada... kena beli farmasi lain tutup pula...

    jadi betul lah "kesan langsung pada pesakit" ...

    (maaf Wordless Dr Zoul hari ni dah jadi LongComment pula dapat ke saya... ) ...

    BalasPadam

Catat Ulasan

Catatan popular daripada blog ini

Aku dan Tinted Kereta

Aku dan Cikgu Arbainah

Aku dan Toyota Vellfireku